Bad girls have more fun!

| Postat i: dagbok

Igår natt så var jag på premiären av klubben Sommar! Som var helt grym dock lite för mycket folk så man kunde knappt andas men annars var det nice. 6 st dansgolv med olika musik genre och så hade dom pingisbord och andra najsiga grejer.


Idag ska jag hem till min kompis Kevin han ska ha grillfest. Kommer bli min första grillning i år (eller i Sverige, för jag grillade ju i Chile i början av året när jag var där). Ska bli riktigt kul och mysigt! 


Hej!
Såg att du var intresserad av Levi's 501 shorts. Vi säljer Levi's 501 i alla färger och storlekar. Ta en titt i vår webshop www.etsy.com/shop/bystilo.


Hittar du inte det du söker är du välkommen att kontakta oss med en specialbeställning så kan vi hitta exakt det du söker till ett bra pris.


Mvh
By Stilo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: