Let's catch up..

| Postat i: dagbok
 
Det har gått 11 månader sedan jag slutade skriva på bloggen. Mycket har hänt jag har till exempel skaffat hund, haft skiva, haft bal, tagit studenten och gjort en massa kul. Jag kollade igenom bloggen och blev riktigt sugen på att börja blogga igen. Så får vi se hur det går om ni har tur så kanske jag stannar för ett bra tag.
 
Hela det här året har vart hmm.. intressant. Jag har som sagt en liten vovve, jag skaffade henne den 13 september 2013. Hon heter Chloé, ja, som designmärket... och är världens sötaste lilla blandis mellan papillon/pomeranian/bichon frisé. Den 19 juli fyller mitt lilla hjärta 1 år. Jag älskar henne mer än allt i denna jord. Ja, jag är en riktig dog-lover eller djur-lover bättre sagt. Anyways bilderna här ovanför är på lilla Chloé, de är tagna under förra året och i år.
 
Skivan organiserade jag och mina kompisar Putie och Nafisa i Kristall. Det blev en väldigt lyckad natt, alla mina kompisar kom och jag hade superkul. hade förväntat mig en lame fest, men alla verkade ha kul och dansade en massa. Det var sjukt nice, jag blev klassens partypingla haha wonder why? ;) Min motivering var: "Att vara onykter är inte ett skam, om man som du är snäll som ett lamm och helt tamam. Festa kan du verkligen göra. Nej nu är det fan dags att föra!". Haha vill tacka alla underbara som gjorde den här natten lyckad och hjälpte till att organisera allt! 
 
För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenteeeeeen. FYFAN VA JAG ÄR BRA! Haha yes, lilla Mischy har tagit studenten och är för tillfället arbetslös. Eller som jag ser det jag har SOMMARLOV. Jag har ansökt till universitetet direkt. Vill bli klar med plugget så fort som möjligt. Men aah, resa runt och ta sabbats år skulle inte heller sitta helt fel. Men lilla jag har aldrig jobbat så money för att resa har jag ej och jag kan inte heller leva på mina föräldrars pengar. Så det får bli plugg som gäller. Nu den 11 juli får jag veta vad jag har kommit in på.. spännande! Anyways studenten var i alla fall en oförglömlig dag. Allt ifrån champagne frukosten, fotografering, lunchen, baren vi drog och söp på, utspringet, flaket, mottagningen, utgången på natten, däckningen i toaletten.. ALLT VAR HELT JÄVLA AMAZING! Tack för de fina åren klassen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: