Shopping..

| Postat i: fashion
 
Har seriöst gjort slut på alla pengar nu när det är rea överallt haha dock så är majoriteten av grejerna jag köpt inte på rea hahah men det här är vissa grejer jag köpt idag i alla fall, vita linnet kommer från Vero Moda och koastade 229:-, leopardlinnet och smyckerna är från Bik Bok och var 50% respektive 70% rea på dem men kommer inte ihåg riktiga priset, pyjamasshortsen kostade 99:- och skärpet 79,50:- från H&M och den lila klänningen (bild ej rättvis, jätte fin färg IRL) från Indiska för 299:-.
 
Ibland så tänker jag att det är dåligt för min ekonomi att bo 5 min från ett köpcentrum som jag kan gå till men å andra sidan är det skönt, vad vore jag utan affärer att kolla på. Jag är nog en riktig shopaholic. Även om jag inte alltid visar grejerna jag köpt men fyfan vad jag köper ni skulle bli helt tokiga !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: