Vad var det som hände egentligen ?..

| Postat i: dagbok
Dejection on the pitch after the final whistle.
 
Efter 30 min gått på matchen hade jag bara lust och stänga av tvn eller byta kanal (som jag gjorde). Det var så hemskt och skämmigt att se Brasilien spela så dåligt. Herregud, klart att Tyskland spelar bra och jag tycker de är värda vinnare men det här var liksom skrattretande hur lätt de kunde göra mål efter mål. Blev så ledsen av att se Brasilien åka ut 7-1 !!! 7-1, hörde ni det! Vad var det som gick fel egentligen? Det som jag trodde skulle bli en av de mest spännande matcherna i VM visade sig vara ett flopp. Brasilienarna kämpade inte ens för att fånga bollen, spelarna spelade helt fel, det var som om de inte visste vad de höll på med på plan.. Helt sick ! Det är liksom Brasilien vi talar om. Landet som typ uppfann fotboll, laget är en av de bästa i världen. Det här kändes mer som ett gruppspel som ska kvala och inte som en semifinal. Anyways tyckte den här artikeln var riktigt bra, den är lite hård men sant. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: