Det är ingen vanlig dag..

| Postat i: dagbok
FÖR DET ÄR MIN FÖDELSEDAAAAG !!! 
 



 
 
Idag fyller jag 18 år, och har haft seriöst en av mina bästa födelsedagar, firade på nattklubben Nype med vännerna igår natt hade det så jäkla kul, tack allihopp för ni gjorde min födelsedag oförglömlig. Vi började förfesten på Treat, där var lät mig vakten inte dricka eftersom jag fortfarande var 17 så kollade på när vännerna drack sen 22.30 kom vi in på Nype utan några problem vid 12 tiden sjöng mina vänner för mig (det gjorde dom innan också) jag tog min lagliga drink fyfan vad bäst. Helt underbart!! Kom hem vid 6 haha mina fotsingar var helt döda efter en lång natt dansandet men det var skönt och komma till min kära säng.. Min mobil skärm gick sönder tappade min mobil aja hardpartying pays off typ x) hahaha aja fuck it ! 
 
Idag väckte mamma, pappa, lillebror, stora syster och min systers pojkvän mig med att dom sjöng "ja må hon leva.." med tårta mamma bakat och presenter. Vi åt frukost och sen senare ikväll tog pappa oss ut på en restaurang "Ciao ciao grande" åt jääte god italiensk pasta. Sen drog vi hem kolla på film, drack drinkar och fira lite till åt lite mer tårta. Helt jävla underbar dag! Tack alla som gjorde den till den bästa! <33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: