PLUGGHELVETET ÄR (ALMOST) ÖVER !

| Postat i: dagbok
Large
 
Känslan då man inte behöver plugga till några fler kemi, biologi, matte eller fysik prov (eller något ämne alls) är helt jäkla underbart! Betygen rullar in som det ska haha, fick mitt B i engelska finally, YES! haha resten av betygen får jag veta nästa vecka. Men vi får väll hoppas på det bästa. Men nu är det officiellt över inget mer biologi eller kemi förens universiteten (beroende på linje jag tar) skulle vilja säga inget mer matte men bad om ett F för att kunna höja mig ville inte ha ett jävla E i matte 4c. Så det ska jag ha prov i nästa termin sen kan jag säga bye till matematik. Föresten nu när jag inte har några fler prov och inlämningar betyder det mer blogginlägg för er mina goa läsare! :D 
 
Men gud så skönt att inte behöva känna mer stress och ångest över skolan och nu håller det äntligen på att kännas som sommar. NU GÄLLER DET OCH FUCKA UR REJÄLT!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: