Thank god it is friday..

| Postat i: dagbok
 
Hello sweeties !
Den här veckan har vart den värsta veckan ever, vill bara ha sommar nu och inte behöva tänka på skolan och alla jävla lärare som inte tar hänsyn till allt skit vi gör för deras jävla ämne. Man kämpar som in i helvete ett helt jävla år för att sedan få ett skit betyg. Jag O R K A R inte mer.
 
Hade nationella prov i matte 4c i onsdags det gick seriöst åt helvete om jag klarar kursen blir jag fan förvånad. Varför måste skolverket göra så otroligt svåra prov ? Vill dom verkligen att alla ska få F? Såklart så kan inte alla få A det förstår jag men åtminstone ett E borde vara enkelt att få.
 
Idag så prata jag med min lärare angående mitt engelska betyg och jag anser att jag kan mer engelska än svenska och trott att jag låg på B en hel termin. Så ni kan tänka er hur sur man blir när hon säger att jag ligger på ett C ? Say what? Jag har fått B på nästan allt jag gjort under terminen, kom inte till mig nu på slutet och säg att jag har ett C, då man inte kan göra något? Ni kan tänka er hur sur man blir som gått i en engelsk skola, bott i USA ett år, fått ett A i IGCSE i engelska från Cambridge university. Jag förtjänar fan A i jävla engelska, vette fan hur ni bedömmer på gymnasiet. Åh orkar inte med mitt liv! -.-
 

Härlig blogg!
Allt bra idg? :P

Svar: Tack så mycket ! :)Joråå, det är toppen. Hur är det själv?
Camilla Fernandez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: