Hot huez hair chalk

| Postat i: fashion
 
Morning guys!
Jag har nyligen tagit en promenad med Chloé och nu sitter jag och dricker te och ser på The real housewives of OC. Kollar aldrig på det programmet, hatar det. haha tycker kvinnorna i programmet är så jävla blåsta.  Förstår inte riktigt varför det finns så många the real housewives of miami, new york, LA osv.. Förstår inte vem kollar på sånt, men tydligen gör många det.. men aja det finns inget intressant på tv den här tiden så ja, då blir det det.
 
Men anyways igår natt höll jag på kolla på ett youtube program och såg Hot huez hair chalk, blev helt paff... det är som små runda "puder-liknande" grejer som färgar håret i olika färger som grön, blå, lila och rosa. Förra året och det här året också har dip dye varit inne och de här grejerna fungerar precis likadant bara att man inte behöver färga håret. Utan man bara trycker dom här "puder-liknande" grejerna mot håret och håret får direkt färg och man kan bara tvätta bort det med schampo om man ångrar sig. Så tycker att om man vart lite rädd eför att färga håret innan men ändå velat testa tycker jag att man ska skaffa dom här. Jag tror däremot att dom inte finns här i Sverige, men det kanske dom gör. Men dom finns i alla fall på nätet så det går att beställa. Men dom ser helt amazing, jag tror att jag kommer beställa ett paket för jag har alltid velat testa att ha lila eller rosa hår haha. Kolla på reklamen för att se hur det funkar, i know tv shop reklam kan vara fejk men om man kollar på andra youtubers som testat så funkar dom här. Helt amazing!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: