Rayos de sol

| Postat i: dagbok

 

Heello sunshines!

Vilket härligt väder det var idag, varmt och skönt. Helt underbart! Vi har indier på besök i skolan och vi i klassen gav dom en sightseeing genom Stockholm. Från Kungsträdgården ner för gamla stan där jag köpte en god frapino på Espresso house sen fortsatt vi tills vi kom till söder. Vi träffa på han från Lyxfällan uppe på ett berg på söder. Han höll på spela in där. Höhö.

Sen åkte vi tillbaka till Östra. Jag låg på fotbollsplanen med tjejerna (och killarna) och sola och lyssna på musik. Fyfan vad bäst. Det här är vad jag mest gillar med Östra helt seriöst ligga på fotbollplanets konstgräs och sola med skön musik. Kommer sakna det här när jag tagit studenten.

Härligt fast endå rätt onödig skoldag haha.
Puss på er!

 

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: