Välkommen till min nya blogg!

| Postat i: dagbok
 
 
Tjena och välkommen till min sprillans nya blogg!
Camilla Fernandez heter jag och kallas Mischy därav kommer namnet på bloggen. Slutade blogga på min förra blogg med namnet camillafernandez.blogg.se för tre år sedan men kände att det vore kul att börja blogga igen. Jag är en tjej från Stockholm på sjutton år, fyller arton bast den 31 mars.. Woohooo! och läser andra året på naturvetenskapsprogrammet på Östra reals gymnasium. Mina föräldrar kommer från Latinamerika, min pappa kommer från Cuba och min mamma från Chile.
 
Den här bloggen kommer att handla mesta dels om min vardag som en dagbok. Det kommer innehålla mängder med bilder, mode, fester, resor och sådant som jag är intresserad av. Bloggen kommer att vara för mig för att komma ihåg mina dagar som tonåring sen när jag är gammal och rutten. Så ifall ni inte tycker om bloggen, klicka på "X" längst upp på höger sida and get the f*ck off. Men det hoppas jag inte ni tycker och däremot är sugna av att läsa min galna vardag varje dag som går. Let's do this, nytt år och ny blogg !
 
Peace,
Camilla Fernandez
 
(Headern och bakgrunden är under bearbetning)

Lycka till med din nya blogg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: