Coñaripe

| Postat i: dagbok, resor
 
Helloooo!
Ok, idag så insåg jag att lerbad är inget vidare. Ska aldrig göra om det ! Fyfan vad det luktade och kändes äckligt. Plus att det var rätt svårt och ta bort det. Kände mig som en riktig gris haha. Men det var endå en cool experience och huden blev rätt så lent faktist.
 
Idag så drog jag och familjen till ett annat ställe där de hade värmekällor. Coñaripe hette stället och dem var inte hälften så fina som de värmekällorna vi besökte igår. Tror faktist inte det finns finare värmekällor här som "Los pozones" så ifall ni någonsin åker till södra Chile rekommenderar jag dem starkt.
 
Efteråt åkte vi förbi ett ställe fullt med vulkaniska stenar, så vi stannade och fotograferade oss och vulkanen "El volcán de Villarrica".
 
Nu ska jag dra ut och träffa några av min kusins kompisar som också är här.
Pusshej,
Camilla Fernandez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: