Tatuering

| Postat i: dagbok
Funderat länge på att göra en tatuering i nacken, det kommer jag att göra någongång under mina arton bast har jag bestämt mig. Dock har jag inte bestämt vad jag ska göra. Jag älskar symbolen för "oändlighet" den är så himla snygg men däremot har jag också tänkt kanske skriva någon citat/text/mening som betyder något för mig som till exempel Kenza har.. Vad tycker ni är snyggast?
 
Kram,
Camilla Fernandez
 
 

Ja jag vill också göra en tatuering, men är ju så otrooligt svårt att komma på vad man vill göra :/

Svar: Ja, visst är det! Sjukt svårt att bestämma sig. Vart hade du tänkt att göra någonstans? :)
Camilla Fernandez

En persolig text är så mycket finare än ett oändlighetstecken, det blir ju bara bättre med en tatuering om den betyder något så ångrar man sig inte ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: