Justin Bieber

| Postat i: dagbok

Tjaa fina läsare, igår natt var jag på en spontan utgång med några kompisar på nattklubben Rose. Gissa vem som kom vid 1-2 tiden! Justin Bieber ! What the fuck, jag blev jävligt chockad när han dök upp bakom dj båset. Hade aldrig förväntat mig att Mr. Bieber skulle dyka upp och sjunga ett par låtar. Det var riktigt kul och folk hypade otroligt. Hade aldrig riktigt gillat eller vart ett fan av honom innan men efter igår natt måste jag erkänna att han är en grym sångare. Han sjöng riktigt bra irl och han var faktist jätte snygg, han såg precis likadan som på tvn dock tyckte jag han såg lite äldre ut eftersom alla säger ju att han ser liten och omogen osv.. han var rätt kort för att vara kille men han såg bra ut.. ;) Fick lite bieberfever efter det haha.. Never say never, believers ! ;)

PUSS & KRAM,

Mischy <3

 

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: