Koh Phangan

| Postat i: dagbok
 
Fyfan vilken härlig restaurang, rekommenderar starkt. Jag hade faktist aldrig ätit där innan, min syster hade ätit där och sa att det var ett coolt ställe och att dom servera supergod mat så vi testade. Jäkla vad nice place kändes som man var utomlands och maten var så otroligt gott.
 
Haha vet ni vad, glömde min legitimation hemma för tänkte "äsch, vi ska bara på restaurang och äta mat så i don't need that shit.." höhö, vi kom dit utan att boka så vi fick vänta och dom hade en jätte nice bar, så beställer jag en drink och kommer på fan glömde legget hemma, så fick inget. Ska aldrig glömma legget igen! :( (dock fixa pappa dricka till mig i smyg haha så bäst, love u dad!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: