Mongolia Djingis Khan

| Postat i: dagbok
 
Kom nyss hem ifrån restaurangen, vi drog och åt på Mongolia Djingis Khan som ligger mitt i Stockholm. Är så otrolig mätt, kommer nog inte äta på flera dagar. Jätte god mat, ifall ni inte ätit där så rekommenderar jag det starkt. Välj buffén för det finns jätte mycket gott att välja mellan och värt pengarna.
 
Därefter hängde vi med några kompisar och sen åkte vi hem. Följde med Gisselle hem eftersom hon hade en julklapp till mig. Så gullig hon är. Hon gav mig ett par krämer ifrån The body shop. Love it, tack Gissi!
Nu är jag hemma och tänker kolla på avsnitten av Vampire diaries jag har missat medans jag vart borta. Sen ska jag lägga mig. Så hör av mig imorgon.
 
Love,
Camilla Fernandez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: