Back to reality

| Postat i: dagbok
 
Helloooo bloggen!
Har tyvärr haft fullt upp dem senaste dagarna, när vi kom tillbaka ifrån södra Chile fyllde min morfar 91 år och har vart på ett par fester och njutit av sista tiden med mina morföräldrar och kusiner.
 
Men efter exakt 24 timmars resande inkluderade med två mellanlandningar i både Madrid och London är jag äntligen hemma i Stockholm. Blev välkommen av snöstorm, inte kul efter att ha varit i ett land där det är skinande sol och ungefär 29-31 grader. Men måste säga att trotsallt vädret har jag saknat Sverige.
 
Imorgon är det min första skoldag efter det långa jullovet och usch, orkar inte! vill inte tillbaka! Som ni märker är jag jävligt skoltrött. Orkar inte en hel termin fullt utav prov och uppsatser. Men vad ska man göra, det gäller väll att kämpa.
 
Är helt död efter resan så ska ta och lägga mig tidigt inför imorgon. Slänger in en bild när jag var i Santiago de Chile.
 
Laters, baby
Camilla Fernandez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: