Vårkänslor

| Postat i: dagbok
 
Åh idag var en sådan härlig dag då solen sken och man fick verkligen vårkänslor. Skinnjackan och Ray-Bans var självklart på. Så jävla underbart !! Jag gjorde dock inget speciellt var och fika med en vän och därefter tränade jag.
 
Hände en rätt rolig och väldigt skum grej på gymmet idag, höll på gjorde några squats när en kvinna i runt 20-25 års åldern spankar mig på rumpan och säger att jag har en fin röv. Jag blev helt "WTF?" sedan frågade hon mitt nummer. Jag visste inte vad jag skulle svara eller hur jag skulle reagera så jag sa att jag inte tände på kvinnor. Hahaha vafan ska man göra i en sån situation? Hade aldrig vart med om något liknande. Har inget emot homosexuella men vafan tanken om att "ser jag lesbisk ut?" har inte lämnat mitt huvud. Undra vad som fick henne att tro att jag skulle vara intresserad? x)
 
Pusspuss, 
Camilla Fernandez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: