Projektvecka

| Postat i: dagbok
 
Denna vecka har vi projektvecka på Östra real. Vad är det första man tänker? Yaay, skippa lektioner och lalla i en vecka typ. Fuck no, på natur måste vi få en otroligt komplicerad rapport i fysik som dom tänkt sig att vi ska skriva ungefär 8-9 sidor på en vecka (!!!) och om två veckor har jag en fet fysik prov på två kapitel.Please, physics leave me alone !!
 
Ok, nu fick jag ut min rage på fysik haha men tjaa... skönt att börja sent varje dag och slippa lektioner i alla fall. (Y) Bjuder på en bild ifrån i somras då jag var i Lloret de mar som ligger nära Barcelona Spanien, give me summer!!! :)
 
Ciao, 
Camilla Fernandez

- jag med! Allt bra idag då? ^^
kraam!

Svar: Joorå, var på en museeum så det var chill ! du då? :) Kram kram !
Camilla Fernandez

ÅH VAD BRUN OCH FIN, jag vill oxå va!!!!!!!

åh men shit, tack så himlans sötnos :)!!!

Svar: Hehe tro mig, jag vill också vara så brun nu. Hoppas sommaren kommer snart!!Kram ! :)
Camilla Fernandez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: